10.PTO Severka
Úvod 25.6. 26.6. 27.6. 28.6. 29.6. 30.6. 1.7. 2.7. Mt. Rotondo 3.7. 4.7. 5.7. 6.7. 7.7. 8.7. 9-10.7.

Rychlá navigace v deníku

Předchozí den Fotogalerie Následující den

Menu Korsika 2005

DEN 10., PONDĚLÍ 4.7.

Tak zatímco NEDĚLE mi zabrala šílených 15 stran :-), pondělí se asi zcvrkne na minimum. No, i když, už se mi ty zážitky vynořují :-) Tak především mě ráno krutě bolela hlava, měla jsem mžitky před očima, bylo ohroženo psaní pohledů kamarádům a papalášům za dotace (poslali jsme 15 ks !) ale hlavně bylo zcela znemožněno PSANÍ DENÍKU :-) Děti chvíli nemohly vstřebat fakt, že Hanča během snídaně leží na matračce pod nástěnkou, ale za chvíli už si zvykly a tak jsem konečně mohla usnout. Díky spánku a taky dobré snídani mi zas bylo brzo dobře. Když jsem se vzbudila, vězeli už všichni v moři a tábor strážil jen Karlin, léčící si své BRUTÁLNÍ PUCHÝŘE z Rotonda. Karlinovo hlídání se posléze ukázalo jako nepříliš efektivní, protože se tak začetl do knížky, že nevnímal ani když jsem na něj volala jménem, takže nějakého vetřelce, co by nám vybílil kemp, by ani nezaslechl :-)

Než jsem napsala pár stran deníku, přišel Saďour se zprávou, že kluci CHYTILI CHOBOTNICI ! Říkali, že byla hodně slizká, hlavně ty přísavky, takže ji důkladně proprali a mně na ukázku už ji přinesli bez hlavy. Odpoledne ji potom zašli na pláž upéct na ohni - chutnala prý podobně jako kukuřice :-) No hlavně byla docela gumová a marinádu namíchali pořádně slanou :-)

Saďour pak ještě vylovil nějaký "Slávky" a škeble MLŽE - PLŽE - HLAVONOŽCE, které pak vařil a dusil, chvíli to vypadalo, že to za stálého míchání vylije do …, ale pak prý "TO NĚKDO SNĚDL". (Teď se mi k tomu přiznali Džanek, Dominik a Michal a zatím se ještě nepotento…)

Odpoledne proběhl plánovaný výlet "do města" (jako do PROPRIANA), na což se všechny baby důkladně "VYFIKLY" (hrozné slovo). Z hlubin svých kufrů, kabelí a batohů vylovily elegantní róby :-), na obličeje si namalovaly jiné obličeje, na vlasy byly aplikovány skřipce a laky a už se mohlo vyrazit :-) Výlet začal netradičně opět v CASÍNU (ale ne kasínu, ale supermarketu), kde jsme doplnili proviant jak erární, tak soukromý. Následoval další průjezd Proprianem do města a opět stejně krkolomná cesta z města ven. Nic zásadního se prý jinak neudálo, akorát Ďoubalík se FEST praštil do hlavy, což by vysvětlovalo, proč byl po návratu praštěnej a protivnej :-)

Protože se výlet protáhl, byl plánovaný výjezd do FILITOSY odložen na druhý den a nocleh prodloužen na 3 noci celkem. Opět došlo na moře a koupání a opět byla velmi pozdní, ale VYNIKAJÍCÍ VEČEŘE HALUŠKY a la BOCMAN. Fakt super. Bude zařazeno do oddílového jídelníčku !!!

K tomuto dni mě napadají už jen DVĚ ZÁPLETKY: Jednak jsme večer trochu klábosili - já s klukama z X-tremu a vedoucí u stolu v kuchyni. Když jsem k nim konečně přišla, viděla jsem, že mají malou hostinu a likvidují zásoby ze supermarketu. A pak mi předvedli překvapení - už máme zase ZVÍŘÁTKO - KOČIČKU, zrzavou s pěkným vzorečkem :-) Koťátko leželo schoulené do klubíčka Roháčkovi na klíně a předlo, jako by snědlo nějaký motorek :-) Čičina s náma prozatím zůstala, dostala piškotek a taky jsme se ohromně bavili sledováním jejího venčení. Normálně to asi kočky dělají, ale my jsme prostě čučeli, jak si vyhrabala jamku, do ní si ulevila a pak to pacičkou DŮKLADNĚ zahrabala ! Kočka nocovala s náma, konkrétně s Bizonem a ráno ho budila - cituji - "skákala mu po ksichtě" :-)

Ještě v noci jsme si střihli malou rozcvičku, když se z obvyklého dost silného větru vyklubal deštík. Nedosahoval pravda ani zdaleka síly nejslabšího deště "SENOTÍNSKÝ ZAHRADNICKÝ" (pozn.: na táboře v Senotíně), natož aby to zavánělo "SENOTÍNSKÝM TÝDENNÍM". Navíc jsem měla tendenci situaci zlehčovat se slovy ZÍTRA TO USCHNE :-) Prostě po 10 dnech na Korsice člověk rád na nepohodu zapomene. Přesto jsme učinili jistá opatření, vzhledem k tomu, že většina mančaftu spala pod širákem. Některé děti stačilo přikrýt plachtou, jiné jsme museli budit a přesouvat, což se v některých případech nepodařilo a tak byli přesouváni jako "bezvládné spící maso". Kluky z Trojky jsme nechali jejich osudu s tím, že umí plavat :-) Mezitím ale pršet přestalo, takže jsme vyhlásili KONEC POPLACHU a odešli spát. Kočička přede vedle Bizona…